50 frågor :)

utseénde
1. vilken ögonfärg har du: blå/grå :)
2. hur lång är du: 148 typ xd 
3. vilken hårfärg har du: blontbrunt typ :)
4. långt eller kort hår: långt, eller inte dö långt men långt ;)
5. piercingar i anisktet: nejtack!
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: klarblåå
7. hur lång skulle du vilja vara: som alla andra xd
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: blont :)
9. vill du ha kort eller långt hår: lååångt :)
10. skulle du vilja ha piercingar: i naveln och kanske ett till i örat :)

senaste du

11. åt mat:
nyss
12. drack: mjölk ;)
13. du fick sms av och vad de stod:
14. du skrev sms till och vad du skrev:
15. sa:
16. kramade: linn fransson ♥
17. kysste: -
19. du spydde: typ förra året någon gång :o uuusch!

kärlek


21. är du singel:
ja

22. ditt förra förhållande va med: oskarstrandberg ♥
23. ditt längsta förhållande: hahah, garva inte men fyra månader (:
24. med vilken då: tim spångberg 
25. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: min första kärlek :o, den första jag va tillsammans med va ju oscaråhlin!
26.är du oskuld: ja!
27. gillar du någon just nu: ja ♥
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: ett eller två :)
29. vill du vara singel: nej! 
30. vill du gifta dig: i framtiden? kanske det! ;))
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: har ingen pojkvän nu...

vänskap


32. den som vet mest om dig:
evelina, linn,nellie,amanda,emelie,maria,judith, maxine,ida,lina osv.. 
33. den vän som du har kännt längst: lina lawergren ♥
34. bara en allra bästa vän?: evelina eklund ♥ [ linn o nellie också ]
36. en av dina bästa killkompisar: axel, kaspar, sebastian, viktor :)
37. som bor långt ifrån dig: hugo ♥
38. den du har mest minnen med:  evelina, linn, nellie,amanda,emelie,maria,judith,maxine,ida,lina,molly, osv...
39. bra vän du inte träffar ofta: lina lawergren ♥
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: vän oh vän låtsats vart vem med henne har jag väl gjort (a'

övrigt


41. vilken skola går du på : hagaskolan ♥
42. sport du gillar: fotboll, innebandy lite :)
43. galen eller lugn: G A L E N ! : D
44. har du någon gång  hört att du sjunger bra: ja
46. har du hört att du borde bli modell: ja 
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: troser oh bh oh hårspenne :)
50. vad tänker du på just nu: att jag borde ringa evelina så jag ska väl göra det nu 

c i a o 

MATHILDA

Kommentarer
Postat av: ebba (:

Just nu har jag en tävling på min blogg , du/ni kan vinna ett &-tecken i vitt . För att vara med i tävlingen länka till mig från din/eran blogg & anmäl dig ;)



Avslutas på söndag den 11 september (:



Lycka till om du är med i tävlingen ;D

2011-08-29 @ 19:03:55
URL: http://photobyeebba.blogg.se/
Postat av: Sonja

Fan va söt blogg ni har tjejer! :D

Ni är sjukt söta också! ;)

Kolla gärna in min blogg! Har frågestund så det är bara att fråga!

Puss Sonja :D

2011-08-29 @ 20:14:27
URL: http://soniijaas.blogg.se/
Postat av: Gabbe

hehe nu känner man dig lite bättre =D

Intressanta svar!

Oj är du 148 cm =O??

Att du sjunger bra och borde bli modell, då måste du sjunga jätte bra =D!

Ser ju redan på headern att du är fantastastiskt vacker så ;D



Kolla jätte gärna in min tävling!

Jag har den för att alla ska få en chans och en start knuff till något fantastiskt. Pluss, för att man får chansen att vinna en upplevelse, ett minne och att alltid finnas på min blogg =)

2011-08-30 @ 12:37:57
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0